הפרעות בתפקוד המיני

הפרעה בתפקוד המיני

הפרעה בתפקוד המיני, משפיע רבות על הביטחון העצמי של הגבר במיטה ומחוצה לה. יש שתי סיבות עיקריות: סיבות פיזיולוגיות וסיבות נפשיות ולעיתים אף שילוב של השניים. יש מספר טיפולים לכל סוג של הפרעה בתפקוד המיני אך יש לבדוק את מקור הבעיה ולהציע טיפול מתאים בהתאם לגורמים הפיזיים או הנפשיים של המטופל.

פגיעה בזקפה ובתפקוד המיני גוררים תחושות של כשלון, אובדן, דיכאון, חרדה וכשלון. הפגיעה גם יוצרת מעגל קסמים של "חרדת ביצוע" והקושי רק מתגבר ואיתו גיבנת הרגשות השליליים

עיקר הבעיות שפונים איתן הן הפרעות בזקפה, בגיל 50 כ-40% מהאוכלוסייה סובלת מהפרעה זו. בגיל 60 כבר 50% ובגיל 70 כ-60%. כך שהבעיה היא מאוד שכיחה.

שניים מהגורמים הפיזיולוגיים העיקריים הם:

• ירידה  בטסטוסטרון פוגע בחשק והיכולת המינית הן של הגבר והן של האישה.
  • פגיעה בכלי הדם או העצבים באבר המין. בעיקר בשל סכרת ומחלות כלי דם.

גם נשים סובלות בעיות בתפקוד המיני. בעיות שבמיקרים רבים מחריפות או מתהוות עם גיל המעבר. הירידה בהורמונים ובעיקר הטסטוסטרון גורם לירידה בחשק המיני. הירידה באסטרוגן גורמת ליובש בנרתיק והדקקות של דפנות הנרתיק. אלו מביאים לנטיה לזיהומים בנרתיק ובשלםוחית השתן.

הטיפול:

ככלל הטיפול יהיה תפור אישית לאדם. לגברים חשוב לשקם את רמות הטסטוסטרון ו"הורמון הנעורים" DHEA.

לנשים חשוב להחזיר אסטרוגן, טסטוסטרון, DHEA ופרוגסטרון.

חשוב להשתמש בהורמונים "טבעיים" זהים מולקולרית ולא הורמונים סנטטים מסוכנים.

שימוש בגלי הלם. דיקור סיני שילוב תוספים וצמחי מרפא ותזונה חשוב מאד גם הוא.

ההצלחה תלויה בבנית שילוב המתאים אישית למטופל\ מטופלת.

מאמרים שקשורים

רפואה סינית ודיקור סיני

הדרך המוכחת לחיזוק הגוף,חידוש האנרגיות וטיפול בכאבים, חרדות ומיגרנות דיקור סיני הוא טיפול טבעי שמקורו ברפואה הסינית העתיקה.על פי ארגון הבריאות העולמי (WHO) והמכונים הלאומיים לבריאות בארה”ב (NIH), דיקור סיני הוכח כטיפול יעיל בהפגת כאבים, בהגנה על הגוף מפני זיהומים, בוויסות תפקודים פיזיולוגיים שונים ועוד. הטיפול אף הוכנס לרשימת ה-CDC,

קרא/י עוד

מפחדים להיראות מבוגרים? מעוניינים להיפטר מקמטים? מגוון טיפולי אסתטיקה אצל ראול רודריגז יתנו לכם את המענה!

תוחלת החיים בשנים האחרונות הכפילה את עצמה. אם פעם גיל חיים ממוצע היה 40 שנה ואנשים בני 60 היו זקנים, כיום אנו רואים אנשים בני 80 ואפילו 90 מסתובבים ומתפקדים ואנשים בני 60 עדיין לא מתחילים להזדקן אפילו. מה שקורה הוא שאם פעם אנשים נפטרו צעירים גם לא היו להם

קרא/י עוד

יש לכם כאבים כרוניים, חרדות, מיגרנות? רוצים לחדש אנרגיות? דיקור סיני יתן לכם מענה!

הדיקור הסיני בניגוד לשיטות אחרות ברפואה האלטרנטיבית הוא דווקא מוכר ומקובל גם ברפואה הקונבנציונלית. דיקור סיני הוא שיטת טיפול שהמקור שלה הוא ברפואה הסינית. דיקור סיני מוכר על ידי ארגון הבריאות העולמי וארגונים נוספים בין לאומיים. שיטת הדיקור הסיני נמצאה יעילה מאוד במקרים רבים ובמניעת מחלות בהן הרפואה הקונבנציונלית הרימה