ניתן לקבוע פגישות בקליניקה וגם בזום

מפחדים להיראות מבוגרים? מעוניינים להיפטר מקמטים? מגוון טיפולי אסתטיקה אצל ראול רודריגז יתנו לכם את המענה!

תוחלת החיים בשנים האחרונות הכפילה את עצמה. אם פעם גיל חיים ממוצע היה 40 שנה ואנשים בני 60 היו זקנים, כיום אנו רואים אנשים בני 80 ואפילו 90 מסתובבים ומתפקדים ואנשים בני 60 עדיין לא מתחילים להזדקן אפילו. מה שקורה הוא שאם פעם אנשים נפטרו צעירים גם לא היו להם קמטים. אך היום קמטים זהו סיפור של כולם. אף אחד לא אוהב להרגיש זקן שעבר עליו הכלח, גם לא מי שבאמת מבוגר. אך הקמטים ומראה עור הפנים מזכירים את זה כל הזמן.

אז מה עושים?

אצל ראול רודריגז תמצאו מגוון של טיפולי אסתטיקה שישאירו אתכם צעירים לנצח. מראה העור הנפול והמקומט הוא לא תוצאת זקנה שאי אפשר למנוע. היום אפשר למנוע את התבגרות העור וגם לשקם את העור על ידי שיטות טיפול שונות. הטכנולוגיה מתקדמת היום ובכל התחומים ואנו יכולים לעצור או לעכב את הזדקנות העור. כמו כן יש אפשרות להרים פנים נפולות, להחזיר נפח שאבד ועוד.

טיפולים אסתטיים לכל בעיה!

כל אחד רוצה להסתכל במראה ולאהוב את מי שהוא רואה שם. הטיפולים הם לא רק בתחום הצערת העור, מילוי קמטים ועוד. אצלנו תמצאו גם מגון טיפולים לפגמים אסתטיים מולדים או פגמים שהתפתחו במהלך השנים כמו, כתמי לידה, נקודות חן, אקנה, עור שמן, נמשים ועוד. כל הטיפולים נעשים באמצעות הרפואה הטבעית. ללא התערבות של ניתוחים וכדומה.

איזה טיפולים תמצאו אצלינו?

אצלינו תמצאו טיפולי אנטי-אייג'ינג שמאפשרים תוצאות מעולות לטווח ארוך בזמן קצר. הטיפולים משפרים את כל בריאות העור, מחדשים אותו והמראה החיצוני נראה נפלא. 
אנו מבצעים טיפולים של החלקת קמטים על ידי חומרי מילוי, הרמת פנים נפולות בעזרת חוטים נספגים. 
שיפור המרקם ומראה העור. חידוש העור וטיפול בהזדקנות. טיפול בזיעת יתר במקומות שונים בגוף. הצערת העור בכפות הידיים, מתיחת צוואר ועוד.

כל אחד שרוצה להיראות צעיר יכול לבוא אלינו, לקבל טיפולים טבעיים מעולים שמבוצעים בידיים המיומנות של ד"ר ראול רודריגז. מומחה ברפואה טבעית, אך גם ברפואה הקונבנציונלית. לא יאמינו לכם מה הגיל האמיתי שלכם אחרי סדרת טיפולים אצלינו.

בנוסף אנו נותנים מענה לתופעות שונות מעבר לתחום האסתטי כמו חריקת שיניים על ידי טיפול של שיתוק חלק מן השרירים בפה מה שמונע מהשרירים לחרוק שן. וכמובן טיפולים אסטתיים שונים שתפקידם לשפר את מראה העור.

צריכים טיפולים אסתטיים?לכו על המומחים בתחום!

ד"ר ראול רודריגז הוא רופא טבעי מומחה שיודע היטב את המלאכה. לכו על המומחים, כי עם בריאות העור שלכם לא משחקים! צרו קשר עכשיו לטיפולים שיהפכו אתכם לצעירים בעשרות שנים.