הדיקור הסיני בניגוד לשיטות אחרות ברפואה האלטרנטיבית הוא דווקא מוכר ומקובל גם ברפואה הקונבנציונלית. דיקור סיני הוא שיטת טיפול שהמקור שלה הוא ברפואה הסינית. דיקור סיני מוכר על ידי ארגון הבריאות העולמי וארגונים נוספים בין לאומיים. שיטת הדיקור הסיני נמצאה יעילה מאוד במקרים רבים ובמניעת מחלות בהן הרפואה הקונבנציונלית הרימה ידיים.

איך עובדת שיטת הטיפול בדיקור סיני?

השיטה מתבססת על כך שבגוף שלנו יש נקודות הנקראות מרידיאנים. הנקודות הללו הן בעצם ערוצי אנרגיה שעוברות בתעלות בכל הגוף באיברים הפנימיים כמו טחול, לבלב וכו' ומשם לראש לגפיים והלאה.
בתעלות זורמת אנרגית צ'י שמקובל לכנותה "אנרגיית החיים". לפעמים מה שגורם לבעיות שונות ומחלות זה חסימה בתעלות הללו והפרעה בזרימה של אנרגיית החיים.

כדי לפתוח את החסמים ולפתוח את כל הערוצים לזרימה מחודשת ושופעת של אנרגיה משתמשים בדיקור הסיני. דוקרים נקודות מסוימות בגוף על ידי מחטים זעירים שמגרות את הערוצים. המוח בתגובה משחרר אנדרופינים המשככים את הכאב.

הטיפול מתבצע על ידי מחטים סטריליים זעירים שמוחדרים לעור בעומק קטן מאוד לנקודות מסוימות בגוף על פי האבחון של המטפל. המחטים נמצאים על הגוף למשך 20-30 דקות.

במהלך הטיפול אין תחושת כאב אך כן חשים מידי פעם תחושת עקצוץ ומעבר זרם.

למה מסייעת שיטת הטיפול בדיקור סיני?

למעשה להכל, אך נפרט קצת יותר.

דיקור סיני יעיל בהפגת כאבים, הגנה על הגוף מפני זיהומים, וויסות תפקידים פיזיולוגים שונים ועוד. באמצעות הדיקור הסיני ניתן לחזק מערכות שונות בגוף כמו המערכות ההורמונליות והמערכת החיסונית ובכך לאפשר לגוף לרפא את עצמו. מלבד זאת, הדיקור הסיני מסייע גם בטיפול בבעיות נפשיות כמו חרדות ודיכאון.
דיקור סיני מועיל גם במקרים של פציעה, התפתחות דלקת כאבים כרוניים ועוד.
אפשר להשיג על ידי הדיקור שליטה על מצבים כמו דלקת בגוף או בעיה נפשית.

בקשו המלצת רופא

אם יש לכם כאב כרוני בלתי מוסבר או בעיות אחרות מומלץ לפנות לרופא המטפל ולשאול לדעתו אודות דיקור סיני במסגרת הרפואה האלטרנטיבית המשלבת רפואה משלימה יחד עם הרפואה הקונבנציונלית. בדרך כלל הרופא ייתן הפניה לטיפול נוסף שיהווה מסגרת לטיפול בדיקור סיני.

טיפול בדיקור סיני עושים אצל המומחים!

החלטתם שאתם הולכים על זה, מומלץ בחום…

ד"ר ראול רודריגז הוא מחלוצי הרפואה הסינית בישראל. כשבישראל עוד לא ידעו שקיים כזה דבר הוא כבר טיפל באלפי מקרים בהצלחה. ראול רודריגז מתעסק למעלה מ 40 שנה בתחום וצבר ידע וניסיון בסדר גודל בלתי נתפס שמאפשרים לו לאבחן בצורה מדויקת את מקור הבעיה ונקודות הדקירה הנכונות.
אז אם נתקלתם בבעיה ואתם רוצים להתרפאות. לכו ישר אל המקור.בואו ליהנות מאיכות חיים שלא הכרתם! הקליקו כאן לתזמון תור.